Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 23:06 - Сън
Автор: edinstvena Категория: Изкуство   
Прочетен: 1844 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.11.2008 23:10










                    Тази нощ сънувах ужасен сън...

    Не зная какво се бе случило и защо бях там. Пред мен беше красивата градина, през която бушуват  реки от мед и мляко, която ражда най-сладките ябълки на греха, където всичко е ангелско и чисто. Сънувах, че пред мен се отварят вратите на рая. В началото се очудих, защо съм там. Не се чувсвтвах на място. Но все пак искрено се зарадвах, винаги тайничко съм си мечтаела въпреки всичко, което съм извършила през живота си, да ми бъде отредено място в рая. И някак по- лека се запътих да вляза през портите му.. Но не искаха да пуснат греховете ми вътре! "Не ги гонете!"- изплашена изкрещях аз... Та това е нелепост? Какво бих била аз без тях, без греховете си- без всичките си порочни мисли и желания,без своята високомерна суета, без своя егоизъм, без изневерите си, без безобидните си лъжи и манипулации, без множеството си страхове, без всички заблуди, в които вярвам...? Не ви искам райския ореол! Той прилича точно на една кръгла нула... От рая ви искам само ябълката- само тя ще ми се услади. И щом я вкусих се запътих самоуверена с моя дяволит женски поглед, към там, където ми е мястото- в обратната посока. 




                     След това се събудих внезапно. Бях стигнала- в моя скъп делничен ад. И си отдъхнах, че бях себе си.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Няма безобидни лъжи. Жалко, че си се ...
21.11.2008 08:40
Няма безобидни лъжи.

Жалко, че си се отказала от това, да се пречистиш. Много жалко. Не знаеш ,какво правиш. Ужасен сън.
За какво ти е да си измамник? Щото точнотакива са ти греховете, които описваш.
цитирай
2. edinstvena - То всичките ми грехове са насочени ...
21.11.2008 09:16
То всичките ми грехове са насочени единствено към мен., не въвличам никой друг в тях. Така че щом с тях ми е по добре да живея.. защо не? Още повече, че това е метафора вики. Никой не се сънува мъртъв. Хубав ден :)
цитирай
3. rembo - Чувство за вина, Единствена. . . ...
22.11.2008 17:26
Чувство за вина, Единствена...
дори да си си отдъхнала, в теб има нещо, което те тревожи...Била си много близо до един прекрасен сън, но кое е това, което те спира?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edinstvena
Категория: Изкуство
Прочетен: 400509
Постинги: 74
Коментари: 648
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930