Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 19:41 - Ju suis malade
Автор: edinstvena Категория: Изкуство   
Прочетен: 3024 Коментари: 4 Гласове:
0



Je suis malade

Je ne rкve plus
Je ne fume plus
Je n"ai mкme plus d"histoire
Je suis seul sans toi
Je suis laid sans toi
comme un orphelin
Dans un dortoir.
Je n"ai plus envie
De vivre ma vie
Ma vie cesse quand tu pars
Je n"ai plus de vie
Et mкme mon lit
Se transforme en quai de gare
Quand tu t"en vas.

Je suis malade, complиtement malade
Comme quand ma mиre sortait le soir
Et qu"elle me laissait seul avec mon dйsespoir
Je suis malade, parfaitement malade
T"arrives, on ne sait jamais quand
Tu r"pars, on ne sait jamais oщ
Et зa va faire bientфt deux ans que tu t"en fous.

Comme а un rocher
Comme а un pйchй
Je suis accrochй а toi
Je suis fatiguй
Je suis йpuisй
De faire semblant d"кtre heureux
Quand ils sont lа.
Je bois toutes les nuits
Mais tous les whiskys
Pour moi ont le mкme goыt
Et tous les bateaux
Portent ton drapeau
Je ne sais plus oщ aller
Tu es partout.

Je suis malade, complиtement malade
Je verse mon sang dans ton corps
Et je suis comme un oiseau mort quand toi tu dors
Je suis malade, parfaitement malade
Tu m"as privй de tous mes chants
Tu m"as vidй de tous mes mots
Pourtant moi, j"avais du talent avant ta peau.

Cet amour me tue
Si зa continue
Je crиverai seul avec moi
Prиs de ma radio
Comme un gosse idiot
Ecoutant ma propre voix
Qui chantera

Je suis malade, complиtement malade
Comme quand ma mиre sortait le soir
Et qu"elle me laissait seul avec mon dйsespoir
Je suis malade, c"est зa, je suis malade
Tu m"as privй de tous mes chants
Tu m"as vidй de tous mes mots
Et j"ai le coeur complиtement malade
Cernй de barricades
T"entends
Je suis malade

Предсмъртно болна

Вече не сънувам, вече не пуша,
нямам дори собствена история..
Без теб съм грозна и мръсна,
осиротях без теб..Като в приют съм..
Отказвам  да живея този живот-
той свърши, когато ти си отиде.
След теб няма нищо..
Леглото ми дори се превърна в случайна гара
откакто ме напусна..

Болна съм, напълно болна съм
както когато майка ми ме оставяше нощем сама с отчаянието ми..
Болна съм, съвършено болна..
И да се върнеш незнайно кога
пак ще заминеш незнайно къде..
Скоро стават две години 
откакто не те е грижа..Примирих се..

Като за скала, като за грях съм се вкопчила в теб!
Уморена съм, изтощена съм да се преструвам на щастлива..
Пия по цели нощи,
но всяко уиски е с еднакъв вкус..
Всеки кораб е под твой флаг
Къде да избягам като си навсякъде?

Болна съм, напълно болна съм..
прелях кръвта си в твоето тяло
и сега съм мъртва птица, когато ти спиш..
Болна съм, съвършено болна-
ти ограби всичките ми песни
отне всичките ми думи..
А бях талантлива
преди да позная плътта ти..

Тази любов ще ме убие ако продължи
и ще умра сама,вкопчена като хлупаво дете 
в радиото, от където чувам гласа си да пее:

Болна съм, напълно болна съм..
както когато майка ми ме оставяше нощем сама с отчаянието ми..
Болна съм, съвършено болна-
Ти ограби всичките ми песни,
отне всичките ми думи..
Сега душата ми е предсмъртно болна
обречена в барикади..
Чуваш ли.. 




Прииска ми се да споделя с вас тази невероятна песен. Опитах се да направя превод, но тези силни думи е трудно да бъдат адаптирани на български. Дано го почувствате..











Тагове:   malade,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Невероятно силен текст и превод. ...
19.06.2008 20:25
Невероятно силен текст и превод. Благодаря ти за емоцията! Поклон пред тази покъртителна песен..
цитирай
2. edinstvena - ...
20.06.2008 16:50
И изпълнението е много силно.. с толкова емоция и болка пее. Дано не го е преживяла това, за което пее, адски жестоко е.
цитирай
3. анонимен - Дали пък точно това не е щастието!!!
23.06.2008 20:40
Да обичаш толкова силно, че да не понасяш тежестта на своята обич; не на другия към теб, а тежестта на обичта, която ти изпитваш?!!
много, много чувствена песен.;)))
цитирай
4. анонимен - Blagodaria za prevoda!!
27.01.2009 23:49
Blagodaria za prevoda!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edinstvena
Категория: Изкуство
Прочетен: 400403
Постинги: 74
Коментари: 648
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930