Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2008 23:50 - Revolution
Автор: edinstvena Категория: Изкуство   
Прочетен: 1742 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2009 13:38










         

Трудно ми е да дишам, тесно ми е. Въздухът е заразен с лицемерие, меркантилност и изгода.  Задушават ме скруполи. Ежедневието ме притиска. Предпочитам да не мога да мисля, за да не знам какво се случва около мен, за да ми е по- лесно да живея в това безвремие и девалвация. А не мога... Мисли изпълват цялото ми същество, стелят се в главата ми като дим, държат ме нащрек. За съжаление осъзнавам какво става.

Какво се случи с хората? С всички които живееха за днешния ден, но мислеха и за утре? С хората, които държаха на приятелството и го пазеха. С тези, които не се преструваха на други, които имаха собствена роля. С тези, които се смееха искрено и заразително, усмихваха се често и от сърце, плачеха без да се срамуват, имаха смелостта да те гледат в очите.. С всички хора, които умееха да слушат и наистина чуваха, които даваха братски съвети, които безвъзмездно подаваха ръка, които не се страхуваха да рискуват, които се бореха. Къде отидоха всички, които оценяваха живота и не се страхуваха да го живеят, както самите искат? Има ли още такива, които вярват някому, които имат на кого да разчитат освен на себе си, които обичат някого истински?  Няма ли ги тези, които създаваха собствени правила, градяха собствено ценности, тези които имаха принципи, морал, скруполи, цели, амбиции? Съществуват ли такива, които все още биха дали пари за книга, биха почерпили някого без умисъл, биха отишли на ЦъркваКъде са всички тези хора?! Днешното общество така се нуждае от тях.. И те ли се заразиха с този отровен въздух?

На кого да сподели романтичната душа своя вътрешен бунт? Пред кого да се разгневи, затова че потъпкват света и, ценностите и? Със кого да се бори за бъдеще, кой да подкрепи ръката и? Кой да последва революцията на романтичната душа? Кой да повярва на гласа и? И как да се спаси тя в това самотно безвремие, ако не избяга като мен на друго място и в друго време отвъд света завинаги..?

 



Тагове:   бунт,   справедливост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - налага се да живеем в настоящето. ...
19.06.2008 02:00
налага се да живеем в настоящето. Миналото винаги е изглеждало по-добро, защото е по-познато. а бъдещето винаги е по-добро, защото е една крачка напред.
Няма лошо, няма и хубаво, просто е тук и сега. отвори очи и го приеми.
цитирай
2. rembo - Нека приемем настоящето, но. . . и ...
20.06.2008 10:47
Нека приемем настоящето , но...и нека има романтичен плам в нас. да го запазим, без да губим връзката си с ежедневието...
цитирай
3. edinstvena - Приела съм реалността, просто не ...
20.06.2008 16:48
Приела съм реалността, просто не искам да и повярвам, защото ще изгубя много. Трудна е..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edinstvena
Категория: Изкуство
Прочетен: 400599
Постинги: 74
Коментари: 648
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930