Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2008 13:43 - Размисли
Автор: edinstvena Категория: Изкуство   
Прочетен: 1103 Коментари: 1 Гласове:
0













            Ако от него ни беше пратено..не е толкова милостив Господа ни..Въпреки че безрезервно вярвам в него. Най-страшната напаст, безсмърното зло.

Коя сила накара човека за миг да се откаже от свободата си?

Коя сила подчини човека на простотията, невежеството и войната? И същата ли го накара да повярва в тях. Как се примирихме с този живот, който имаме?

Страшна е идея която убива ценностите и непоносим животът, в който ги няма.

Как са оцелели поколенията преди нас? Убедете ме че не са повече хора?!

Не бих могла да вярвам, а вие ми се присмейте че и днес съм идеалист. Нека съм последната! Да си част от едно тоталитарно общество, в което животът ти и този на семейството ти не струват нищо, ако не подкрепяш гнилата идея на властта, и въпреки всичко да вярваш в бъдещето си, да отстояваш принципи, да се жертваш в името на поколенията, да се противопоставиш. Фанатична сила са притежавали тези хора.

         Не знам дали има живи хора, които да ги е грижа за бъдещето на човека.Но знам че такива е имало, защото сега свободно мога да кажа че обичам, че вярвам в Бог, че разчитам единствено на себе си, че се стремя към съвършенство, че имам интереси, че ценя изкуството, да изразя политическо мнение без да мисля за Белене, да се гневя срещу мръсната власт на Партията и да кълна лидерите и твърдо убедена в позицията си, без да се страхувам.. И знам че тази свобода ми е благодарение на тях, които са знаели че трябва да платят с много животи.

Всяко зло идва, за да бъде победено от човешкия дух. Но дали и това, което продължава да вилнее и  кара хората да се мразят, да си завиждат, да воюват би могло да бъде победено, когато човекът вече няма душа? Това ли е човечеството? Та то е толкова манипулируемо и управляемо, бих казала безнадеждно.. Толкова уплашено и стаписано, че не го осъзнава даже.. И толкова усилия се полагат това да бъде така, та това е световната политика. Това ли е перспективата на бъдещето? Каква сила, по- скоро каква безрасъдност е нужна, за да повярва човек в такова бъдеще, че да заблуди себе си в такава изгубена кауза..

          Не мисля, че ще променя света..Дон Кихот е само в книгите. Не съм аз тази която ще изпрати цивилизацията на дръвника. И ми кажете че съм същата страхливка, защото за бъдещето на нито един от същата цивилизация- не бих отишла на дръвника. Докато всеки се спасява сам, аз няма да се боря с вятърни мелници.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Толкова си права за съжаление. Ч...
28.05.2008 00:35
Толкова си права за съжаление. Човечеството няма бъдеще, всички са егоисти. Вместо да се развиваме се връщаме назад в цивилизацията. Homo homini lupus est..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edinstvena
Категория: Изкуство
Прочетен: 400570
Постинги: 74
Коментари: 648
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930