Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 22:11 - When you came into my life
Автор: edinstvena Категория: Изкуство   
Прочетен: 1968 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 28.03.2009 13:41



                   When you came into my life

            you took my breath away..



             
            Не искам да говоря за чувствата си, чувствам се празна. Защото никога не ми стигат думите да ти кажа какво изпитвам. Страх ме е, защото много лесно превъзмогвам себе си. Не мога да се владея, подвластна съм на думите ти, на желанията ти, на молбите ти, на съществото ти. Сърцето ми ти принадлежи. Толкова ме е страх.. Заповядвам на сърцето си да спре да си играе с мен, толкова съм наивна. Не искам да се влюбвам в теб повече! Достатъчно ме боли така.. Каква е тази невъзможност да потисна тази любов, да избягам от нея.. Толкова е силна, че ме изпълва цялата. Тя е моя дом, моя свят, моя съдба и обреченост, мое бъдеще, минало, вечност.. Безпомощна съм. Как да послушам разума, той така неистово ме моли да не мисля за теб. Та ти ме погубваш.. Логично е да не те искам, да се отрека от това чувство, което ме гнети с такава сила.. Защо сърцето ми бие против всички закони, защо така отчаяно те обича? Нелепо е, да не си представям живота без теб. Ти одавна си си отишъл вече.. Но още си безвъзвратно слят с душата ми. Въпреки че на мястото на ръцете ти сега е студ, в погледът ми се отразява мрак, а не твоят поглед, на устните ми е вятър, вместо целувките ти, косите ми търсят ласката ти, сърцето бие неспокойно... защото те няма. До кога ще имаме сили да мълчим, да се правим, че ни е безразлично, че не си липсваме.. До кога ще се стремим да откраднем слънцето, за да спрем времето? До кога ще бягаме, ще се прествураме, че нищо не се е случило помежду ни. Колко ще чакаме докато съдбата ни тласне един към друг.. Не мога да бъда, без да те обичам до болка..  В спомени, в нощи, в сънища, в грешки, в мисли.. Да те обичам..




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Питаш докога? Би трябвало да поп...
16.05.2008 02:26
Питаш докога? Би трябвало да попиташ себе си.
А любовта е нещо, което още не ми е ясно защо е измислено, защо съществува. Но имам чувството, че ще си съществува винаги и все повече.
На мен лично ми е трудно да кажа нещо смислено в такава ситуация, но пишеш страхотно. Явно усещаш страхотно. Завиждам ти.
цитирай
2. viki11 - Много красиви чувства.
16.05.2008 23:41
И дано има кой да се наслади на тях, те само за това са красиви.
цитирай
3. edinstvena - Усещам- силно, усезаемо, разтъ...
17.05.2008 10:29
Усещам- силно, усезаемо, разтърсващо.. И като пиша ми става леко. Благодаря ти! Усмивки :))
цитирай
4. анонимен - Невероятни чувства, много много ...
24.06.2008 09:03
Невероятни чувства, много много силни и истински думи. Свеж ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edinstvena
Категория: Изкуство
Прочетен: 400900
Постинги: 74
Коментари: 648
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930